درمان گیاهی چینی نوآور برای سندرم نفروتیک با ادم

یک شنبه 1 بهمن 1396
ن : lafee

درمان گیاهی چینی نوآور برای سندرم نفروتیک با ادم

اکثر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مستعد ابتلا به ادم هستند و نمی توانند برای درمان این درمان موثر را بیابند. درمان گیاهی چینی برای سندرم نفروتیک موثر است. درمان گیاهی چینی چگونه با سندرم نفروتیک همراه با ادم چگونه درمان می شود؟

علت اصلی ادم در سندرم نفروتیک چیست؟
نارسایی کلیه کلیه های سالم مایع اضافی را از بدن تخلیه می کنند. با این حال، در سندرم نفروتیک، کلیه شما به شدت آسیب دیده است که قادر به فیلتر کردن مایع مایع به طور موثر، باعث حفظ آب می شود.

پروتئینوری (پروتئین در ادرار). پروتئینوری همچنین نشانه ای از سندرم نفروتیک است. در مورد آسیب گلومرولی، پروتئین را نمی توان در بدن حفظ کرد. به عبارت دیگر، پروتئین به احتمال زیاد در ادرار ظاهر می شود. پروتئین مانند یک اسفنج است که مایعات بدن شما را متعادل می کند. هنگامی که پروتئین بدن شما کاهش می یابد، مایع بیش از حد خواهد بود و سپس آن را در بعضی از قسمت های بدن شما مثل صورت، پاها، پا و غیره بوجود خواهد آورد.

درمان گیاهی چینی چگونه با سندرم نفروتیک همراه با ادم چگونه درمان می شود؟
برای درمان سندرم نفروتیک، درمان رادیکال باید کلیه های آسیب دیده را بهبود بخشد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد. طب غربی نمی تواند به این هدف دست یابد، در حالی که طب سنتی چینی می تواند این کار را انجام دهد. کارشناسان بیمارستان پکن Tongshantang TCM توصیه می کنند مجموعه ای از درمان های طب سنتی چینی.

ایمونوتراپی میتواند سیستم ایمنی غیرطبیعی را تنظیم کند، کمپلکسهای ایمنی بدن را دفع کند، برای جلوگیری از پاسخ ایمنی و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیهها.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند عروق خونی را افزایش دهد، گردش خون را افزایش دهد، از التهاب و انعقاد جلوگیری کند، ماتریکس خارج سلولی را تخریب کند، و تغذیه کند. این می تواند یک محیط خون خوب برای بهبود عملکرد کلیه فراهم کند. هنگامی که عملکرد کلیه شما بهبود می یابد، علائم شما مانند ادم، پروتئینوری، ضعف، خستگی و غیره می تواند به طور اساسی از بین برود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد گیاهان دارویی چینی به طور اساسی در کاهش ادم در سندرم نفروتیک، لطفا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را بگذارید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5989.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان گیاهی چینی نوآور برای سندرم نفروتیک با ادم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.